Man kleurt poster van 20 m² met kleurpotloden
BEVEREN. Vanmiddag zal Pascal in het Beverse Warande Shopping Center zes uur lang een poster van 20 m² inkleuren met kleurpotloden. Na afloop van zijn prestatie zal hij van een medewerker van Essent 200 euro overhandigd krijgen. De avonturen van Pascal en andere lotgenoten worden gefilmd en zijn te bekijken op 200euro.essent.be
Waarom zou je je een hele namiddag een poster inkleuren of je laten opsluiten in een reclamebord als je tot 200 euro kunt besparen door gewoon over te schakelen op Essent Eco? Om deze eenvoudige boodschap kracht bij te zetten, is energieleverancier Essent deze week gestart met een opmerkelijke communicatiecampagne.
Elke dag van deze en volgende week doet iemand heel veel moeite om 200 euro te winnen. Kris zit voor 200 euro in een reclamebord in Tongeren. Leon blaast voor 200 euro een springkasteel op met zijn mond in het station van Antwerpen Centraal. Jo is voor 200euro een dansende beer in Hasselt. Door over te schakelen op Essent Eco hadden ze zich deze moeite kunnen besparen.
De bezoekers van de website 200euro.essent.be kunnen de lotgevallen van Kris, Jo en Leon bekijken maar vooral ook de tarieven van hun huidige leverancier met het Essent Eco aardgastarief vergelijken en zien hoeveel ze kunnen besparen. Naargelang de leverancier en de gekozen formule loopt het voordeel op tot 200euro of meer.
De acties lopen nog tot einde volgende week. Zaterdag 27 november zal Pascal een poster van 20m² inkleuren voor 200 euro in het Warande Shopping Center in Beveren en zondag 28 november zal Erik op de dijk van Oostduinkerke (Koksijde) als levende boterham de vogels voeren.
De campagne is uitgewerkt door Saatchi & Saatchi. (r.d.)