Waasland Shopping Center wint marketing award
SINT-NIKLAAS. Bij de eerste editie van BLSC Marketing Awards heeft het Waasland Shopping award gewonnen voor haar W.Smile project in de categorie ‘Brand Awareness and (re)positioning’.
De Belgian Luxembourg Council for Retail and Shopping Centers (BLSC), een vereniging die de sector van shopping centers en retail parken vertegenwoordigt, organiseerde de eerste editie van BLSC Marketing Awards. Daarbij werd het W.Smile project van het Waasland Shopping Center verkozen als sterkste inzending in de categorie ‘Brand Awareness and (re)positioning’. "W.Smile is een project waarin we op elk mogelijke manier onze bezoekers met een fijn gevoel naar huis willen laten gaan. Dit zowel door leuke evenementen en communicatie, alsook door hen op een fijne en vriendelijke manier te ontvangen in het shopping center. Dat dit werkt, wordt niet enkel bewezen door de stijgende bezoekersaantallen maar tevens door de positieve feedback die we in onze bezoekersenquêtes mogen noteren. We zijn dan ook bijzonder opgetogen dat we deze prijs in ontvangst mogen nemen, het is immers een beloning voor het harde werk dat door handelaars en beheerder geleverd wordt", aldus Toon De Meester, shopping center manager. (mb)