Einde in zicht voor populaire Decathlon in Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS. De pop-up Decathlon in het Waasland Shopping Center sluit op zaterdag 21 april na een jaar de deuren. Het is de eerste winkel van de groep in een shopping center en is met 550 m² de kleinste Decathlonvestiging. Door de kleinere oppervlakte werden artikelen uit 'slechts' 30 sporttakken aangeboden. Voor het volledige aanbod zijn de klanten aangewezen op de digitale schermen die in de pop-up staan opgesteld. 

Met meer dan 100.000 bezoekers is de pop-up een succes te noemen. Decathlon is geïnspireerd door het succes en werkt aan een definitieve vestiging in het Waasland. De zeven medewerkers behouden hun job maar moeten verhuizen naar een andere vestiging. (mb)

 

Lees ook:

W.Smile Day trapt weekend van de klant op gang

SINT-NIKLAAS.  Dit weekend, zaterdag 5 en zondag 6 oktober is het weekend van de klant. Het Waasland Shopping Center mag het weekend van de klant vrijdag op gang trekken met W.Smile Day. Maar liefst...

Ballondecoratie in Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS.  Gisteren is de laatste hand gelegd aan een spectaculaire ballondecoratie in het Waasland Shopping Center. Zeven binnen- en buitenlandse artiesten ontwierpen op zeven plaatsen...

Niels Destadsbader signeert

SINT-NIKLAAS.  Niels Destadsbader wordt dit jaar dertig en heeft net een nieuw album, ‘Dertig’, uit. Op het album staan zijn nummers uit de TV-reeks ‘Liefde Voor Muziek’ - Paradijs, Tokio, Verover...