Nieuwe make-up en modemerken in Galeria Inno Waasland

SINT-NIKLAAS. Met het zachte weer van de voorbije dagen is het moeilijk te geloven maar de winter komt er wel degelijk aan. Bij Galeria Inno Waasland is dat het ideale moment om een aantal nieuwe merken te introduceren.  De focus ligt op het innovatieve make-up merk Mac in de schoonheidsafdeling op het gelijkvloers. De herenafdeling op de eerste verdieping pakt uit met twee nieuwe casual merken: New Zealand Auckland en Armani Exchange voor een comfortabele maar stijlvolle mannenlook. Het merk Strelsson vernieuwt z’n shop in Galeria Inno en de Tommy Hilfiger collectie breidt uit Tommy Jeans en Tommy Underwear voor heren. Tot slot krijgt de winkel met Chandni Singh een nieuwe directeur.  (mb)

 

 

Lees ook:

BURGER KING® zoekt 50 medewerkers in Sint-Niklaas

SINT-NIKLAAS. In juni opent Burger King een nieuwe vestiging in het Waasland Shopping Center op de plaats waar tot voor kort een Quickrestaurant was gevestigd. Het wordt de 23ste vestiging in ons...